2. vejledning

Padlet som løsning på min problemstilling



Jeg har valgt at anvende Padlet i undervisningen for at give de mere stille elever en mulighed for at komme mere på banen i klasseundervisningen. Når jeg beder eleverne skrive på Padlet, bliver alle nødt til at deltage, da der en konkret opgave, der skal løses, fremfor at jeg spørger ud i klassen og det kræver, at man rækker hånden op for at være med. Når alle elever skriver et bidrag på Padlet, er alle elever aktive i processen, hvilket øger eleverne læringsmuligheder. Desuden giver Padlet mig mulighed for at se, hvad de mere stille elever kan, da jeg tilbyder dem andre muligheder for at komme med bidrag end mundtligt. Ud fra deres bidrag på Padlet, kan jeg bede dem uddybe eller genfortælle, hvad de skriver, hvilket træner dem i mundtlighed.

Kommentarer

Populære opslag